27 Mayıs 2012 Pazar

Saçlarınız Yalın'la Dans Etsin!




Yalın, 30 Haziran 2012 İstanbul KARTAL sahil yolu 3M Migros Mağazası'nda!
Migros ya da Sanal Market’ten Money Club Kart veya Money Visa ile her 10 TL’lik Pantene, Head & Shoulders ve Blendax 400 ml, Wella Pro Series 500 ml. şampuan ve saç kremi, Pantane saç bakım kürleri ya da Koleston saç boyası alışverişinizle inanılmaz Yalın konserine çift kişilik davetiye kazanacak 750 kişiden biri olun! 
Bu kampanya Procter & Gamble Satış ve Dağıtım LTD. ŞTİ. Tarafından MPİ’nin 14.05.2012 tarihli ve B.07.I.MPİ.0.13.00.01-255.05.02/1470-5840 sayılı izni ile MPİ kapsam dışı bırakılmıştır. 24.05.2012 saat: 09.00 – 09.06.2012 saat: 22.00 tarihleri arasında, Procter & Gamble Satış ve Dağıtım LTD. ŞTİ. Tarafından yürütülen bu kampanyada, Türkiye genelindeki tüm Migros Mağazaları’ndan ve Sanal Market’ten Money Club, Money Visa veya Money Club Kart özellikli (Migros Club Kart, Money Club Pro Kart, Koç Ailem, Money Club & More, Servis Kart, Money Club Logolu Shell Club Smart Card) kartlar ile gün içerisinde tek seferde 10 TL ve katları tutarında Pantene, Head & Shoulders, Blendax 400 ml, Wella Pro Series 500 ml. şampuan veya saç kremi, Pantane saç bakım kürleri veya Kolestan saç boyası satın alan müşteriler çekiliş hakkı kazanacaklardır. (her 10 TL’ya bir çekiliş hakkı) 22.06.2012 tarihinde saat: 14.30’da yapılacak çekilişte 750 kişiye 30.06.2012 tarihinde İstanbul Kartal sahildeki 3M Migros mağazasında gerçekleşecek olan YALIN Konseri’ne iki kişilik davetiye (çift kişilik – konser alanına ulaşım talihliye aittir.) verilecektir. 18 yaşın altında olan Money Club Kart üyelerine ve üyelik bilgileri eksik veya kayıtlı olmayan Money Club Kart, Money Visa veya Money Club Kart özellikli kart sahiplerine, çekiliş hakkı verilmeyecektir. 18 yaşından küçükler ve Procter & Gamble Satış ve Dağıtım LTD. ŞTİ. Çalışanları kampanyaya katılamazlar. 



*Geçen yine zekiyim. 
Hayley ne alaka diyeceksiniz biliyorum. Başka saçını sallayan gif yoktu ne yapsaydım? Kendim mi çekseydim? :D

0 comments:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates